کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

چهارشنبه های کتابخوانی در مرکز سالمندان مینا


کتابخانه عمومی آزادگان ساری، جلسه کتابخوانی را برای سالمندان مرکز روزانه آموزشی توانبخشی مینا  در روز 15 شهریور برگزار کرد.


در ادامه جلسات داستان خوانی، کتابخانه عمومی آزادگان ساری  جلسه کتابخوانی را در روز15 شهریور ماه 1396همزمان با دهه ولایت در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی سالمندان مینا با حضور علاقمندان کتابخوان برگزار نمود.

 کتابخانه عمومی آزادگان ساری نمایشگاه کتاب «از بندگی تا ولایت » همزمان با عید قربان تا عید غدیر در روز 9 شهریور برگزار نمود.


 نمایشگاه کتاب «از بندگی تا ولایت» با هدف  نمایش برخی از کتابهای کتابخانه عمومی آزادگان در دو موضوع: (بندگی و و لایت) با محوریت "روز عرفه و عید قربان" و "عید غدیر"، جهت امانت وآشنایی مُراجعین با این دهه و مناسبت، در عصر روز پنجشنبه مورخ 1396/06/09 در کتابخانه آزادگان دایرگردیده است.


برگزاری اردوی علمی فرهنگی دوره تابستانی کتابخوانان


اردوی علمی، فرهنگی دوره تابستانی کتابخوانان کتابخانه عمومی آزادگان ساری ویژه خردسالان و کودکان، همزمان با دهه ولایت «اعیاد قربان تا غدیر»  با هدف تفریح سالم و کتاب در پارک جنگلی شهید زارع ساری  برگزار شد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: اردوی علمی ، فرهنگی با موضوع کتاب و تفریح سالم  سبب توسط این اداره با هدف انس و الفت بیشتر کودکان و علاقمند شدن آنان به کتابخانه های عمومی و کتاب برای اعضای کودک و خردسال کتابخانه برگزار شد.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی ساری:

کتابخانه  های عمومی مهد فرهنگ و دانش هستند

همزمان با هفته دولت، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار صمیمانه فرماندار ساری گفت: کتابخانه  های عمومی مهد فرهنگ و دانش هستند و باید این ظرفیت خوب فرهنگی شهرستان ساری به عموم مردم عزیز اطلاع رسانی شود تا علاوه بر حضور در کتابخانه با کتاب این گنجینه های دانش و معرفت مانوس شوند.

بازدید و کتاب خوانی اعضای فعال "با شگاه کتابخوانی فراست" کودک و نوجوان کتابخانه عمومی آزادگان ساری در مرکز سالمندان مینا


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از بازدید و کتابخوانی  اعضای فعال کودک و نوجوان  کتابخانه از مرکز سالمندان مینا خبر داد.

ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: همزمان با چهارشنبه های کتابخوانی اعضای فعال "با شگاه کتابخوانی فراست" کودک و نوجوان کتابخانه عمومی آزادگان ساری با شهروندان ارشد مرکز مینا دیدار کردند و به معرفی کتاب و کتابخوانی پرداختند.