کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

برگزاری اردوی علمی فرهنگی دوره تابستانی کتابخوانان


اردوی علمی، فرهنگی دوره تابستانی کتابخوانان کتابخانه عمومی آزادگان ساری ویژه خردسالان و کودکان، همزمان با دهه ولایت «اعیاد قربان تا غدیر»  با هدف تفریح سالم و کتاب در پارک جنگلی شهید زارع ساری  برگزار شد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: اردوی علمی ، فرهنگی با موضوع کتاب و تفریح سالم  سبب توسط این اداره با هدف انس و الفت بیشتر کودکان و علاقمند شدن آنان به کتابخانه های عمومی و کتاب برای اعضای کودک و خردسال کتابخانه برگزار شد.

ابوذر علی زاده گفت: از اهداف برگزاری این اردوی علمی و فرهنگی ایجاد بستری برای ترویج فرهنگ استفاده مناسب و بهینه از اوقات فراغت برای این قشر از جامعه در محیط امن کتابخانه و مطالعه مفید بوده است که خوشبختانه تاثیر بسزایی برای شرکت کنندگان و خانواده های آنها داشته است.

وی افزود: در این اردو برنامه های  مختلف فرهنگی از جمله : جشنواره رنگ افشانی خلاقان هنر، بازیهای شاد و سرگرمی و متنوع فرهنگی، نشست معرفی کتاب« ذبیح الله» توسط اعضای باشگاه کتابخوانی فراست و توزیع بروشور دهه ولایت، جمع خوانی کتاب« جزیره بی تربیت ها»، قصه گویی و شعرخوانی، اجرای مسابقه روانشناسی کودک و مادر و جشن تولد عضو فعال کتابخوان برگزار شد.

علی زاده تاکید کرد: استفاده از ظرفیت مربیان و علاقه مندان حوزه کودک و نوجوان که خوشبختانه در این زمینه متخصص می باشند در برنامه های این اداره قرار دارد و در این اردو از دو نفر از مربیان کارآزموده برای برگزاری ویژه برنامه ها استفاده شده است که بسیار مورد توجه و استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفته است.

وی افزود: یکی ازوظایف مهم کتابخانه های عمومی تربیت نسل آینده کشور یعنی کودکان و نوجوانان می باشد که به عنوان امیدهای فردا باید کار ویژه ای برای این قشر از جامعه انجام شود و در کتابخانه های عمومی ساری خدمات ویژه ای ارائه می شود و خوشبختانه کلیه برنامه ها با استقبال خوب اعضاء و خانواده های آنها همراه بوده است.

علی زاده در پایان گفت: کتابخانه های عمومی محلی برای استفاده عموم مردم می باشد و ما در تلاش هستیم چنین برنامه هایی را برای عموم مردم در کتابخانه اجرا کنیم و تاکنون برای دو قشر کودک و نوجوان و سالمندان برگزار شده است و امیدواریم با اجرای چنین برنامه هایی اثرگذاری مطلوبی از کتابخانه و ساعات خوش کتابخوانی در کودکان و خانواده هایشان ایجاد شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی