کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نوه شهید ولی الله شفیعی « نویان» نوزاد دو روزه عضو کتابخانه عمومی آزادگان ساری شد.

یکصدو سومین نشست کتاب خوان شهرستان ساری با محوریت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در کتابخانه عمومی آزادگان ساری در روز سه شنبه 14 آذر برگزار شد.

کتابخانه عمومی آزادگان ساری همزمان با هفته وحدت "مسابقه نقاشی بکش کتاب ببر!" ویژه کودکان و خردسالان برگزار نمود.

مراسم شعرخوانی ویژه نونهالان در بخش کودک کتابخانه­ی عمومی آزادگان در روز 14 آذر همزمان با هفته وحدت برگزار شد.

به مناسبت هفته وحدت، میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) جشن «روشنای بشریت»   روز سه شنبه 14 آذر در کتابخانه عمومی آزادگان ساری برگزار شد.

عضویت رایگان در کتابخانه ی عمومی آزادگان به مناسبت هفته وحدت در روز شنبه 11 آذر اجرایی شد.

آقای "سیدکاظم حسینی معلم کلایی" بازیگر و کارگردان محبوب شبکه طبرستان عضو کتابخانه عمومی آزادگان ساری شد.


کتابخانه عمومی آزادگان از اعضای نوع دوست و فهیم خود در طرح انسانی و دینی کمک به هم میهنان عزیز و کودکان زلزله زده غرب کشور دعوت می نماید.

کتابداران در کتابخانه های عمومی آزادگان ساری، کتاب ها و اسباب بازی های اهدایی مردم برای کودکان زلزله زده کرمانشاه را جمع آوری می کنند.

برنامه های متنوع ویژه نونهالان در برنامه بازدید مهدکودک گلهای فردا از کتابخانه عمومی آزادگان ساری اجرا شد.


در آئین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار مازندران، آقای یاسین اسدی عضو کتابخانه عمومی آزادگان شهرستان ساری در گروه نوجوان بخش کتابخوانان برتر استان مازندران مورد تقدیر قرار گرفت.

مراسم قصه گویی و شعرخوانی ویژه نونهالان در بخش کودک کتابخانه­ی عمومی آزادگان در روز 30 آبان همزمان با آخرین روز از ایام کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، تعدادی از علاقمندان به فرهنگ اهدای کتاب، 105 عنوان کتاب در موضوعات مختلف را به کتابخانه­ ی عمومی آزادگان اهدا کردند.


آیین اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی ساری ازسوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه عمومی شهرستان ساری برگزار شد.

کتابخانه عمومی آزادگان ساری، جلسه کتابخوانی را برای مادران و زنان خانه دار عضو سرای تداوم و علاقمند به کتاب و کتابخوانی  در بخش مرجع کتابخانه­ ی عمومی آزادگان برگزار کرد.

کتابخانه عمومی آزادگان ساری، جلسه داستانخوانی را برای کودکان و نوجوانان علاقمند به کتاب و کتابخوانی  در روز 25 آبان در محل کتابخانه­ ی عمومی آزادگان برگزار کرد.

عضویت رایگان در کتابخانه ی عمومی آزادگان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی اجرایی شد.

تعدادی از کارکنان بخش فرهنگی و روابط عمومی معاونت­های شهرداری ساری، در روز بیست و چهارم آبان از کتابخانه عمومی آزادگان بازدید و با ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری دیدار کردند.

به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه عمومی آزادگان ساری، جلسه کتابخوانی را برای سالمندان مرکز روزانه آموزشی توانبخشی مینا  در روز 24 آبان  برگزار کرد.

کتابخانه عمومی آزادگان ساری نمایشگاه کتاب «یار دیرین» را همزمان با اولین روز از هفته کتاب در محل کتابخانه برپا کرد.


این نمایشگاه با هدف نمایش و امانت کتابهای موجود در کتابخانه عمومی آزادگان با محوریت کتاب، کتابخوانی، کتابداری در تاریخ 20/08/1396، به مدت 10 روز برپا شد.


هم‌زمان با بیست و پنجمین دوره‌ی هفته کتاب، کتابخوانی، و کتابدار از سوی کتابخانه ی عمومی آزادگان مسابقه‌ عکس درخت دانایان: «من و کتابم»  برگزار شد. این مسابقه ویژه­ ی تمامی رده­ ها‌ی سنی با موضوع کتاب، کتابخوانی، کتابدار، و کتابخانه بود و علاقه‌مندان می‌توانستند آثار خود را به کانال درخت دانایان تا 30 آبان ارسال کنند.



همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب برگزاری جلسات کتابخوانی و بحث و تبادل نظر توسط دانش آموزان کتابخوان در مدارس اجرا شد.

در راستای برپایی جلسه معرفی و نقد کتاب­ های کودک آقای طاهر خوش ساروی با عنوان­ های «حسنی می­ره پهنه کلا به تکیه امام حسین، ملامجدالدین؛ سفیر مهربان امام صادق، ستاره درخشان ساری، نگین شهر ساری»، کتاب­ های این نویسنده مازنی در سطح مدارس ایران، مرحوم آیتی، شهید احتشامی، پروین، شهیدان راستگو و بهرام پور، و نزهت توزیع شد.


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری خبر داد: غرفه نمایشگاه بزرگ کتاب ساری که با همت کتابداران و کارکنان اداره کتابخانه­ های عمومی شهرستان ساری در محل نمایشگاه کتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی برپا شد، این غرفه از تاریخ 20 آبان آغاز به فعالیت می نماید و تا تاریخ 27 آبان ماه دایر خواهد بود.