کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

متن پیام فرماندارمحترم شهرستان ساری
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار:

ارزیابی شرایط وامکانات موجود فرهنگی مبین این نکته است که امروزه کتاب می‏تواند به عنوان یک وسیله مطمئن وکارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرارگیرد.
تجربه جهانی نشان می‏دهدکه رشد و توسعه تمدن‏ها،ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتاب خوانی در جوامع ،نمی توان به رشد هیچ تمدنی دلخوش کرد. باید تأکیدکردکه علی‏رغم رشد رسانه‏های گوناگون ارتباط جمعی،تاکنون هیچ رسانه‏ای نتوانسته ا ست نقشی را که کتاب د ر شد تمدن‏ها داشته، ایفا نماید.
نقش کتابخانه در انتقال علوم به افراد، بسیار سازنده است. ازاین رو،کتابخانه رامیتوان به عنوان کانون همایش صاحب نظران و موزه پرطراوت اندیشمندان درنظرگرفت. این نهاد کانونی،می‏تواند بالندگی وشکوفایی استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان را به ارمغان آورده ودرفرجام،به تولیداندیشه، دانشو رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجرشود. درنهایت،کسیکه دراین مکان قدم می‏نهد، به گلستان دل انگیز دانشمندان ودانایان قدم نهاده است.
مع الوصف هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی را فراهم آورد تا با تبریک این هفته و با پرداختن به این عنصر کلیدی و احیا کننده تفکر و اندیشه ؛ ذره ای کام تشنه طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب نمائیم.

عباسعلی رضایی
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساری

آبان 97