کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

در روز بیست و ششم فروردین ماه 98، مدرسه شهید ضیایی، میزبان کتابدار کتابخانه ی عمومی آزادگان بود. کتابدار و دانش آموزان، یکی از مجموعه های داستان های شاهنامه با عنوان "سودابه و سیاوش" بازآفرینی آقای محمدرضا یوسفی از انتشارات خانه ادبیات، را جمع خوانی کردند. 4 نفر از چهارمی ها، خوانندگان این کتاب بودند.

زهرا اسدی جمنانی کتابدار کتابخانه ی عمومی آزادگان و رابط فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در مرکز روزانه توانبخشی مینا حضور یافت و کتاب "ملانصرالدین: طنزهای شیرین و خواندنی" از انتشارات پل و کتاب "از اون لحاظ" نوشته عبدالله مقدمی از انتشارات کتاب قاف را به شهروندان ارشد آن مرکز معرفی کرد و طنزهایی از این دو کتاب شیرین و خواندنی را برایشان خواند.

در روز بیستم فروردین 98، سالروز سرور سالار شهیدان، بزرگ مرد عرصه دینداری و نمونه شجاعت و غیرت (روز پاسدار)؛ مدرسه شهید ضیایی، میزبان کتابدار کتابخانه ی عمومی آزادگان بود. کتابدار، کتاب را معرفی و دانش آموزان، کتاب کودکان گمشده نوشته ی محمود پوروهاب از انتشارات بوستان کتاب، را جمع خوانی کردند. 4 نفر از پنجمی ها، خوانندگان این کتاب بودند.

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، امداد فرهنگی به عزیزان و کودکان سیل زده مازندرانی انجام شد.

در این طرح، کتاب و اسباب بازی های بسیاری برای کودکان، به منظور حمایت روحی و معنوی سیل زدگان جمع آوری شد. در این اقدام که در راستای کاهش آلام روحی مناطق سیل زده صورت گرفت، هدایای فرهنگی که توسط کتابداران و مردم تهیه شده است در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری در بین هموطنان عزیزمان توزیع خواهد شد تا تغییری در حال و هوا و روحیه بچه‌های مناطق سیل‌زده صورت گیرد.