کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

بازدید و کتاب خوانی اعضای فعال "با شگاه کتابخوانی فراست" کودک و نوجوان کتابخانه عمومی آزادگان ساری در مرکز سالمندان مینا


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از بازدید و کتابخوانی  اعضای فعال کودک و نوجوان  کتابخانه از مرکز سالمندان مینا خبر داد.

ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: همزمان با چهارشنبه های کتابخوانی اعضای فعال "با شگاه کتابخوانی فراست" کودک و نوجوان کتابخانه عمومی آزادگان ساری با شهروندان ارشد مرکز مینا دیدار کردند و به معرفی کتاب و کتابخوانی پرداختند.

وی افزود: حضوراعضای کودک و نوجوان در کنار شهروندان ارشد(سالمندان) و ارتباط آنان برای هر دو نسل موثر است و کتابخوانی از جمله گامهای مفید برای ایجاد این پیوند و انتقال تجربیات می باشد.  امروز شاهدیم این عزیزان با میل و اشتیاق،  برای فعالان  و پیشکسوتان عرصه کتاب، به معرفی کتاب و کتابخوانی پرداختند.

وی همچنین اضافه کرد: در این نشست کتابهای "چشم دل بگشا، آش نذری، راز مثل ها، قصه های کلیله و دمنه، لطیفه های شیرین عبید زاکانی و حالا من میو"  معرفی و خوانده شده است.

علیزاده در پایان ادامه داد: سالمندان سرمایه های اجتماعی هستند و در این شرایط برهه زندگی تنها نیاز مند توجه اطرافیان، دوستی و حرمت شناسی ما هستند. امید است  تعامل عاطفی و روحیه با نشاط نوجوانان ، احساس رضایتمندی و شادابی در سالمندان به ارمغان آورده باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی