کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دهه کرامت فرصتی بود برای دورهمی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان و مطالعه کتاب هایی با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س). به همین مناسبت در باشگاه های کتابخوانی بارانی از گل ها، کتاب "کبوترها و آهوها"، در باشگاه کتابخوانی عاشقان کتاب، کتاب های "درختی که بال در آورد" و "کبوترهای گنبد"، و در باشگاه کتابخوانی هنرمندان و هنردوستان، کتاب های "فصل فیروزه" خوانده و معرفی شد.


کتابخانه عمومی آزادگان، در تابستان 1398 برگزار می کند؛


کلاس های آموزشی طراحی و انواع تکنیک های نقاشی، زبان، ریاضی، شعر، شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی، خوشنویسی، عروسک سازی، قلاب بافی، ویترای، نقاشی روی سفال، تابلو سفال، حال خوب؛

باشگاه های کتابخوانی درخت دانش، بارانی از گلها، دانشمندان کوچک، سفیران کتاب، عاشقان کتاب؛

گروه های کتابخوانی مادر بخوان، راه هنرمند، فرهیختگان، و بانوان کتابخوان؛

و کانون ادبی شعر آوید.

به مناسبت دهه کرامت در 3 روز 13 تیر، 18 تیر، و 23 تیر؛ تولد ائمه معصوم حضرت معصومه، حضرت شاهچراغ، و حضرت امام رضا، عضویت نیم بها صورت گرفت و علاقمندان زیادی، به خانواده بزرگ کتابخانه عمومی آزادگان پیوستند.

روز ادبیات کودک و نوجوان، روز درگذشت بزرگ مرد عرصه ی نویسندگی کودک و نوجوان آقای مهدی آذریزدی است. در این روز اعضای کتابخوان سرای تداوم اتحاد در محل کتابخانه و در بخش کودک حاضر شدند و قصه هایی از کتاب "قصه های خوب برای بچه های خوب" را خواندند. کتابدار نیز قصه هایی را خواند. مهدی آذریزدی، به کودکان و نوجوانان علاقمند معرفی شد. کتابدار به سایر کتابهای این نویسنده بزرگ نیز اشاره کرد و کودکان و نوجوانان علاقمند، کتابهایش را به امانت گرفتند.

به مناسبت طرح اوقات فراغت تابستان، کلاس ها، کارگاه ها، گروه های کتابخوان، و کانون ادبی در محل کتابخانه عمومی آزادگان تشکیل شده است. علاقمندان در روزهای مختلف در محل کتابخانه حضور یافته و در برنامه های مختلف و موردعلاقه شان شرکت می کنند.


باشگاه کتابخوانی هنرمندان و هنردوستان

باشگاه کتابخوانی درخت دانش


باشگاه کتابخوانی دانشمندان کوچک

کلاس شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی

گروه کتابخوانی فرهیختگان

کلاس آموزشی طراحی و انواع تکنیکهای نقاشی