کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

شهروندان ارشد گنجینه های تجربه و کتاب هستند


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از بازدید شهروندان ارشد مرکز مینا از کتابخانه عمومی آزادگان و اجرای  برنامه های  کتابخوانی خبر داد.


ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری همزمان با بازدید شهروندان ارشد از کتابخانه عمومی آزادگان ضمن خوش آمدگویی گفت: شهروندان ارشدخود گنجینه های تجربه و کتاب هستند که می توانند الگویی برای جوانان و نوجوانان در همه زمینه های علمی، دینی، فرهنگی و.... باشند.


کتابخانه عمومی آزادگان ، 15 جلسه کتابخوانی را برای شهروندان ارشد مرکز روزانه آموزشی توانبخشی مینا برگزار کرد.


کتابخانه عمومی آزادگان که، سلسله جلسات کتابخوانی را از روز 9 مهر ماه 1395 همزمان با روز سالمند در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی سالمندان مینا با حضور علاقمندان سالمند برگزار نمود؛ تا تاریخ 7 تیر 1396، 15 جلسه کتابخوانی را با معرفی و قرائت 20 کتاب در این مرکز در روزهای چهارشنبه اجرا کرد.

 انتشار پیام فرهنگی موشکی کتاب در ساری


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری ازحضور اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری همزمان با راهپیمایی روز قدس  و اجرای  ویژه برنامه های مسابقات کتابخوانی رضوی خبر داد.

ابوذر علی زاده با بیان اینکه روز جهانی قدس روز بیزاری از استکبار بالاخص رژیم صهیونیستی غاصب  و استکبار ستیزی می باشد. گفت:  اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری ضمن اعلام حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در راستای اعتلای فرهنگ مطالعاتی و گسترش بینش علمی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی خود شرکت نمود.

کتاب و کتابخوانی نقش اساسی در پویایی کشور دارد


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ساری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: کتاب مغز و ذهن انسان را روشن و فعال می کند و کتابخوانی نقش اساسی در پویایی کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ساری، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی ساری و دیگر اعضای انجمن در محل فرمانداری ساری برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ساری با بیان اینکه قدمت ایران در کتابخوانی در دنیا بی نظیر است گفت: کشورهای دنیا هنوز مفهوم کتابخانه را نمی دانستند در ایران بزرگترین کتابخانه دانشگاهی جندی شاپور وجود داشت که دانش پژوهان و محققان زیادی از آن استفاده می کردند.

برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی و نقاشی رضوی در شهرستان ساری


ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از برگزاری باشکوه هفتمین دوره جشنواه کتابخوانی و نقاشی رضوی در این شهرستان خبر داد.

 ابوذر علی زاده گفت: این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی رضوی و شناخت منابع مهم و برتر رضوی توسط 11 کتابخانه عمومی شهرستان ساری با همکاری و شرکت عموم مردم و ادارات فرهنگی ساری در حال برگزاری است؛ تاکنون 3000 نفر شرکت کننده علاقمند و دوستدار رضوی و کتابخوانی داشته است که در این مسابقه بزرگ کتابخوانی و نقاشی با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمه ی معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهة کرامت  به صورت حضوری (مکتوب) و اینترنتی شرکت کردند.