کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

چهارشنبه های کتابخوانی در مرکز سالمندان مینا


کتابخانه عمومی آزادگان ساری، جلسه کتابخوانی را برای سالمندان مرکز روزانه آموزشی توانبخشی مینا  در روز 15 شهریور برگزار کرد.


در ادامه جلسات داستان خوانی، کتابخانه عمومی آزادگان ساری  جلسه کتابخوانی را در روز15 شهریور ماه 1396همزمان با دهه ولایت در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی سالمندان مینا با حضور علاقمندان کتابخوان برگزار نمود.

در این جلسه، کتاب « تو تویی! + داستان های کوتاه و شگفت انگیز» نوشته امیررضا آرمیون برای سالمندان حاضر در مرکز خوانده شد. که مشارکت سالمندان در پاسخگویی به رسیدن جواب داستان از نقاط مثبت و ثمربخش این برنامه می باشد.

در ادامه زهرا اسدی جمنانی (کتابدار) از اجرای «طرح نذرکتاب» که به یاد شهید حججی که زندگی اش وقف کتاب بود؛ در کتابخانه های عمومی استان مازندران برپا شده است، برای سالمندان و عوامل اجرایی آن مرکز بازگو کرده  و علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی را به «طرح نذرکتاب» این راه پسندیده وتعالی کشور دعوت کردند.

پایان بخش جلسه کتابخوانی، توزیع بروشور و معرفی کتابهای دهه ولایت مصادف با عید قربان تا عید غدیر بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی