کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

شهروندان ارشد گنجینه های تجربه و کتاب هستند


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از بازدید شهروندان ارشد مرکز مینا از کتابخانه عمومی آزادگان و اجرای  برنامه های  کتابخوانی خبر داد.


ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری همزمان با بازدید شهروندان ارشد از کتابخانه عمومی آزادگان ضمن خوش آمدگویی گفت: شهروندان ارشدخود گنجینه های تجربه و کتاب هستند که می توانند الگویی برای جوانان و نوجوانان در همه زمینه های علمی، دینی، فرهنگی و.... باشند.


وی افزود: حضور شما در این مکان فرهنگی نشان از علاقه و اشتیاق شما به دانستن و خواندن می باشد و مصداق روشنی بر سروده شاعر بزرگ و گرانقدر ایرانی فردوسی بوده که گفت: زگهواره تا گور دانش بجوی

علی زاده افزود: یکی از وظایف فرهنگی کتابخانه های عمومی ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم اعم از کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال می باشد که در این راستا ارائه خدمات به شما بزرگواران و شهروندان عزیز برای جامعه کتابخانه های عمومی باعث بسی افتخار است و امیدواریم بتوانیم نیازهای مطالعاتی شما عزیزان را مرتفع کنیم.

علی زاده در ادامه تاکید کرد: امیدوایم این ارتباط  به صورت مستمر باقی بماند و روحیه کتابخوانی در همه شما عزیزان همیشگی باشد و ما شاهد حضور دیگر مراکز واقع در ساری در طرح کتابخوانی ویژه شهروندان ارشد باشیم .

دراین برنامه مدیران مرکز مینا از سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و کتابداران کتابخانه عمومی آزادگان جهت اجرای برنامه هفتگی کتابخوانی با اهداء لوح تقدیر تقدیر و تشکر بعمل آوردند و خواستار ارتباط مستمر و همیشگی برای اجرای این طرح شدند.

در این برنامه ، 3 عنوان کتاب «دخیل عشق»، «ضرب المثل های فارسی»، «تو، توئی» برای شهروندان ارشد حاضر در محل کتابخانه قرائت و بازخوانی شد.

همچنین در ادامه سالمندان از بخش های مختلف کتابخانه بازدید نمودند و به جستجوی کتاب مد نظر با کمک کتابداران پرداختند.

 گفتنی است  خواندن کتاب به صورت جمعی در مکانهایی که شهروندان ارشد به صورت گروهی گرد هم می‌آیند می‌تواند به افزایش نشاط جمعی  و الگو برداری از بزرگترها برای جوانان منجر شود   .



.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی