کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

هم‌زمان با بیست و پنجمین دوره‌ی هفته کتاب، کتابخوانی، و کتابدار از سوی کتابخانه ی عمومی آزادگان مسابقه‌ عکس درخت دانایان: «من و کتابم»  برگزار شد. این مسابقه ویژه­ ی تمامی رده­ ها‌ی سنی با موضوع کتاب، کتابخوانی، کتابدار، و کتابخانه بود و علاقه‌مندان می‌توانستند آثار خود را به کانال درخت دانایان تا 30 آبان ارسال کنند.




بر این اساس، علاقه‌مندان در تمامی گروه های سنی، آثار خود را در آدرس @farhangi_azadegan به اشتراک گذاشته و از آرای عموم کاربران در این مسابقه بهره بردند.

در این بخش، شرکت‌کننده‌ها علاوه بر به اشتراک‌گذاری عکس‌های خود با سایر کاربران می‌توانستند نظر آن‌ها را از طریق تعداد بازدید، دریافت کنند. رعایت پوشش مازنی؛ انتخاب کتاب با موضوع کتاب، کتابخوانی، کتابدار؛ عکسبرداری در محل کتابخانه های منزل، عمومی، کانون، مهدکودک، و ... از سایر شرایطی بود که باید از سوی کاربران علاقمند رعایت می شد.

علاقه‌مندان تا 30 آبان 1396 فرصت داشتند تا در مسابقه‌ی عکس «درخت دانایان» شرکت کنند.

گفتنی است که به سه نفر برگزیده براساس رعایت موارد مطرح شده در مسابقه، جوایزی نفیس تعلق می‌گیرد.

تمامی عکس‌های ارسالی 25 شرکت کننده­ ی مسابقه در ابعاد 10 در 15 چاپ شده و  در پایان مسابقه، نمایشگاهی از عکس ها در محل کتابخانه ی عمومی آزادگان راه اندازی و عکس های شرکت کنندگان بر روی درخت دانایان نصب شد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی