کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

آیین اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی ساری ازسوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه عمومی شهرستان ساری برگزار شد.

جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی طرح جدیدی از سوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشوراست، که در این بین، کتابخانه­ی عمومی آزادگان، باشگاه کتابخوانی فراست را برای کودکان و نوجوانان راه اندازی کرد. فعالیت های باشگاه شامل کتابسازی، نویسندگی، نقاشی، جمع خوانی، جشنواره غذا، و ... بود که کودکان و نوجوانان با علاقه­ی بسیار شرکت کرده و در پایان نمایشگاهی از فعالیت های خود را عرضه کرده که توسط معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، بازدید به عمل آمد.

در اختتامیه این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری که در روز 25 آبان برگزار شد، "زهرا کاظمی" عضو باشگاه کتابخوانی فراست کتابخانه آزادگان ساری به عنوان عضو برتر برگزیده، " سکینه خاتون مهدوی" به عنوان مربی برتر برگزیده، و "باشگاه کتابخوانی فراست" کتابخانه آزادگان ساری به عنوان باشگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی