کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

ابوذر علیزاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری اظهار داشت: همزمان با چهارمین روز از بیست و پنجمین دوره هفته کتاب کتابخانه های عمومی شهرستان ساری پذیرای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان کلاس درس بودند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی ساری گفت: دانش آموزان مدارس همراه با مربیانشان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف کتابخانه عمومی با نحوه خدمات دهی کتابخانه، سازماندهی منابع، نحوه عضویت، نحوه شرکت در برنامه های فرهنگی این کتابخانه آشنا شدند.

علی زاده ادامه داد: ضمن بازدید از کتابخانه؛ کلاس درس" کتابخانه کلاس ما از مجموعه دروس کتاب فارسی" و "درس آشنایی با کتاب های مرجع از مجموعه دروس کتاب فارسی"برگزار شد تا دانش آموزان از نزدیک با فعالیت های کتابخانه آشنا شوند.

وی افزود: در حاشیه این کلاس و بازدید یک مسابقه کتابخوانی نیز برگزار شد که به برندگان مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

علی زاده تاکید کرد: هدف از این بازدیدها نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان ،  سوق دادن این قشر مهم از جامعه به کتابخانه های عمومی، استفاده بهینه از این مکان های مفید فرهنگی و آموزشی برای نسل نوجوان و ارتقاء علمی و فرهنگ عمومی جامعه می باشدکه در این خصوص کتابخانه های عمومی از مراکز مهم و تاثیرگذار در جامعه می باشند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی