کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، احمد حسین زادگان فرماندار ساری از کتابخانه های عمومی آزادگان و ابن شهرآشوب این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از بخشهای مختلف این کتابخانه ها بازدید کرده و از نزدیک با فعالیتهای فرهنگی، بخش های مختلف کتابخانه آشنا شدند. همچنین در ادامه فرماندار ساری در نشستی صمیمانه با کتابداران و اعضای کتابخانه به گفتگو پرداخت.

فرماندار ساری در این بازدید گفت: کتابخانه های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ اهمیت بسزایی دارند و از عوامل مهم پیشرفت هر جامعه ای وجود کتابخانه های فعال می باشد که می تواند به پیشرفت های علمی و فرهنگی هر جامعه ای کمک کند.

احمد حسین زادگان افزود: خوشبختانه فعالیتهای خوبی در این کتابخانه ها شروع شده ولی نیازمند خلاقیتهای بیشتر در این زمینه و کارهای ماندگارتر هستیم.

وی تاکید کرد: در زمینه کتابخانه های عمومی باید از ظرفیت خیرین شهرستان ساری استفاده کنیم، چرا که حضور خیرین در عرصه های مختلف خیر و برکات خوبی داشته است و در این زمینه اطمینان داریم با حضور خیرین می توانیم به پیشرفت های خوبی دست پیدا کنیم.

فرماندار ساری در جمع کتابداران ساری گفت: کتاب یک سرمایه علمی غنی می باشد که می تواند نیازهای معنوی جویندگان علم را فراهم کند و این مظروف زیبا نیازمند ظرفی زیبا می باشد که همان کتابخانه برای کتاب می باشد، پس نیاز است که برای کتاب، کتابخانه ای زیبا و جذاب فراهم شود.

وی تاکید کرد: توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی گامی مهم در راستای توسعه فرهنگی است و نیاز است در مناطق مختلف شهری و روستایی کتاب و کتابخانه وارد شود و نیازهای علمی و فرهنگی مردم را مرتفع نماید.

فرماندار ساری در پایان تاکید کرد: با توجه به فعالیتهای خوبی که در کتابخانه ها شروع شده است و این فعالیتها باید تداوم پیدا کند و به صورت مستمر انجام شود و در این مسیر ما هم به نوبه خود وظایف خود را از طریق تخصیص اعتبارات مناسب و دیگر کمک های لازم انجام خواهیم داد که انشا... با همراهی کتابداران بتوانیم در شاخص های کتابخوانی به وضعیت مطلوب برسیم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی