کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

جلسه نقد و بررسی کتاب های کودک تالیفی"طاهر خوش ساروی"  همزمان با دومین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی توسط اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، با حضور علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی، عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صادقی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر کیاسر، نماینده آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری و غفاری مسئول انتشارات شوق در سالن سلمان هراتی ارشاد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کتابخانه های ساری؛ ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: جلسه نقد و بررسی کتابهای کودک از "طاهر خوش ساروی" با عنوان: «حسنی میره پهنه کلا به تکیه امام حسین، امام زاده عباس: نگین شهر ساری، ملامجدالدین: سفیر مهربان امام صادق، امام زاده یحیی: ستاره درخشان ساری» با حضور نویسنده کتاب طاهر خوشساروی برگزاری شد و کتاب مذکور توسط ایرج فلاح آهی دشتی و اعضای کتابخانه های عمومی ساری نقد و بررسی شد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی ساری گفت: در بخشی از این جلسه نقد وبررسیکتاب به صورت پرسش و پاسخ میان حاضران نشست و عموم شرکت کنندگان برگزار و حاضران به نقد کتاب به صورت عمومی پرداختند که بیان و نقد کتاب کودک از طرف کودکان از نقاط قوت موثر این جلسه بوده است.


وی ادامه داد: یکی از برنامه های فرهنگی شهرستان ساری معرفی کتابهای نویسندگان بومی استان مازندران و نقد و بررسی این کتاب ها می باشد، و انتخاب این اثر جهت آشنایی با اماکن مذهبی شهر برای مخاطب بوده است.

علی زاده ادامه یادآور شد: در حاشیه جلسه نقد، سفیر کتاب شهرستان ساری به معرفی کتابخانه های عمومی و فعالیت های آن پرداخته و شمایی از فعالیتهای فرهنگی را با زبان ساده برای شرکت کنندگان بازگو کرد.

در انتهای جلسه مسابقه ای از بهترین جمله درباره کتاب برای حاضرین اجرا شد که پس از داوری به بهترین جملات جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

در پایان این نشست از منتقد و نویسنده کتاب و منتقدان کودک با اهدای لوح سپاس و هدایا و از برگزیدگان مسابقه با اهدای جوایزی تقدیر شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی