کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی


بسم الله الرحمن الرحیم


متن پیام فرماندار؛

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی


ارزیابی شرایط و امکانات موجود فرهنگی مبین این نکته است که امروزه کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن وکارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

تجربه جهانی نشان می دهدکه رشد وتوسعه تمدنها، ریشه در رشد فکری و فرهنگی هرجامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی در جوامع، نمی توان به رشد هیچ تمدنی دلخوش کرد. باید تأکیدکردکه علیرغم رشد رسانه های گوناگون ارتباط جمعی،تاکنون هیچ رسانه ای نتوانسته است نقشی را که کتاب در رشد تمدن ها داشته، ایفا نماید.

نقش کتابخانه درانتقال علوم به افراد، بسیار سازنده است. ازاینرو، کتابخانه رامی توان به عنوان کانون همایش صاحبنظران و موزه پرطراوت اندیشمندان درنظرگرفت. این نهاد کانونی، می تواند بالندگی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان ودانشجویان را به ارمغان آورده و درفرجام، به تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجر شود. درنهایت،کسیکه دراین مکان قدم    می نهد، به گلستان دل انگیز دانشمندان ودانایان قدم نهاده است.

مع الوصف هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی را فراهم آورد تا با تبریک این هفته و با پرداختن به این عنصر کلیدی و احیا کننده تفکر و اندیشه ؛ ذره ای کام تشنه طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب نمائیم.

                                                     

احمد حسین زادگان

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی