کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

همزمان با گرامیداشت هفته جهانی کودک اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری جشن هفته جهانی کودک را در محل کتابخانه عمومی آزادگان برگزار نمود.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در این خصوص گفت: جشن ویژه هفته جهانی کودک با هدف توجه به نسل آینده ساز کشور توسط این اداره با حضور پرشورکودکان و مادران اعضای کتابخانه در محل کتابخانه آزادگان ساری برگزار شد.


ابوذر علی زاده گفت:کتابخانه های عمومی جهت برگزاری جشن روز جهانی وهفته ملی کودک برای این قشر از جامعه که از سرمایه های علمی کشور محسوب می شوند، ویژه‌ برنامه‌های متنوع و شاد را تدارک دید.

وی افزود: در این جشن  برنامه های  مختلف فرهنگی از جمله : معرفی کتاب" یک قل دو قل"توسط اعضای باشگاه کتابخوانی، معرفی کتاب" پیامبران و قصه ها یشان" توسط سفیر کتاب شهرستان ساری، قصه گویی از داستان های کتاب "بهترین افسانه ها برای بهترین بچه ها "، معرفی مجلات معروف حوزه کودکان و خردسالان، شعرخوانی توسط عضو فعال کتابخانه و اجرای مسابقه رنگ آمیزی با موضوع کتاب و کودکان حسینی برگزار شد.

علی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شکل گیری شخصیت و رفتار انسانها از کودکی نشات گرفته و همینطور که در آموزه های دینی ما هم آمده کودکی دوره سرنوشت سازی می باشد، بهتر است که بسترهای مفید تاثیر گذار در آینده را نیز از این دوران آموزش ببینند و یکی از آنها  عادت به کتابخوانی و مطالعه است که  زمینه ساز تصمیم گیری درست و منطقی در زندگی می شود.

در پایان از همه شرکت کنندگان در برنامه با اهدای کتاب و پذیرایی، تقدیر شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی