کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

برگزاری روزنامه دیواری «عاشورائیان»در بوستان آزادگان ساری


اولین دوره مسابقه روزنامه دیواری با عنوان «عاشورائیان» همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در محل بوستان آزادگان برگزار شد.


ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساریگفت: اولین دوره مسابقه روزنامه دیواری با عنوان «عاشورائیان» همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم توسط این اداره با هدف احیا و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان،با مشارکت دانش آموزان و اعضای کتابخانه عمومی در محل بوستان آزادگان ساری برگزار شد.


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساریگفت : تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس با ماه مهر و سال تحصیلی جدیدفرصت مغتنمی برای گسترش فرهنگ ایثار و مکتب عاشورا را فراهم آورده است که می توان از این فرصتبرای پرورش نسل جوان استفاده کرد و با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در آشنایی بیشتر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و پیام شهدا  هدایت و کوشش نمود.

علی زاده خاطر نشان کرد: در نظر داریم با برگزاری چنین فعالیت های فرهنگی و هنری و با تقویت حس مسئولیت‌پذیری جوانان و باورهای دینی آنان موجب افزایش جذب نسل جوان به کتابخانه های عمومی شویم.

وی آشنایی جوانان با فضایل امام حسین (ع) وترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد

علی زاده ادامه داد: این مسابقه گروهی جذاب و هیجانی به مدت دوساعت به طول انجامید و با توجه به ضوابط و ویژگی‌های تهیه‌ی روزنامه دیواری(گروهی) شرکت کننده گان در طول این زمان روحیه همکاری گروهی و احترام به نظر متقابل و رقابت سالم پیرو موضوع محرم و هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

وی در پایان افزود: نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان در محل کتابخانه دایر و در نهایت نیز به ۳ گروه برتر پس از داوری از سوی اداره شهرستان جوایزی اهدا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی