کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

برپایی ایستگاه نقاشی آسمانی ها شهرستان ساری


ایستگاه نقاشی آسمانی ها ویژه کودکان همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام محرم توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در بوستان شمس برگزار شد.


ابوذر علی زاده سرپرست کتابخانه های عمومی ساری گفت: ایستگاه نقاشی آسمانی ها ویژه کودکان در هفته دفاع مقدس و ایام محرم با هدف آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و قیام امام حسین(ع) با ایجاد فضای رقابت و انگیزه در بوستان شمس کتابخانه شهید علمدار ساری برگزار شد.

علی زاده گفت: وظیفه ما مانند نسلهای قبل خود این است که نسل بعدی را با فلسفه عاشورا و کربلا آشنا سازیم و دفاع مقدس که با بهره گیری از شور حسینی و فرهنگ شهادت به ماندگاری و الگویی در بین مسلمانان رسیده حفظ و منتقل شود.

وی ادامه داد: اجرای فعالیت های فرهنگی و رقابتی برای کودکان در کتابخانه با هدایت به موضوعات مهم و ارزش های والای دینی سبب کنجکاوی اطلاعاتی و ترغیب کتابخوانی می شود.

علی زاده افزود: ایستگاه های نقاشی با همکاری مدارس سطح شهرستان ساری جهت حضور پرشور دانش آموزان مدارس و کودکان عضو کتابخانه برگزار شد. در این برنامه کودکان با نقاشی کودکانه، ارادت و ایمان خود را به تصویر کشیدند.

گفتنی است این ایستگاه در پارک دایر بوده با استقبال و شرکت توسط عموم نیز همراه بوده و ازاین برنامه  استقبال نمودند.

قابل ذکر است پس از انجام داوری آثار شرکت کنندگان، برگزیده ها در برنامه های آتی تقدیر خواهد شد. و در انتهای برنامه دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه بازدید نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی