کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی ساری: مراسم اختتامیه باشگاه کتاب خوانی فراست کتابخانه آزادگان ویژه کودک و نوجوان، با حضور سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری، اعضا و خانواده­ هایشان، و جمعی از علاقمندان در روز چهارشنبه 29 شهریور برگزار شد. 

در این مراسم که با سخنرانی ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و خانم احمدی معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری همراه بود 12 نفر از اعضای فعال باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان  در سطح کتابخانه مورد تقدیر قرار گرفتند .

ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری ضمن تشکر و خیر مقدم به خانواده ها و اعضای کتابخانه گفت: طرح باشگاه کتاب خوانی از طرح های مشترک ترویجی اداره کتابخانه­ های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که  باعث رشد و توسعه در حوزه کتاب و کتابخوانی می باشد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: نقش خانواده و حمایت های آنان در بهبود و پیشرفت برنامه ها موثر می باشد و از خانواده ها، خواستار مشارکت بیشتر، جهت حمایت فرزندانشان برای شرکت در فعالیتهای کتاب خوانی شد.

علی زاده گفت: کودکان و نوجوان ما آینده سازان فردای کشور هستند و باید برای اهداف متعالی کشور برای این سرمایه های انسانی، نهایت حمایت و تلاش را به کار برد.

وی در ادامه از تلاش و جدیت سرکار خانم سکینه خاتون مهدوی؛ مربی باشگاه کتاب خوانی تشکر و قدرانی نمود و گفت با روحیه قوی و مشتاق مربی؛ باشگاه توانسته است به اهداف خود نائل شود و امید است که این ظرفیت خوب در سایر کتابخانه ها و با تعداد بیشتری اجرا شود.

در ادامه خانم احمدی معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در خصوص باشگاه کتابخوانی بیاناتی را اظهار داشت.

اجمدی تصریح کرد: این طرح مختص به استان بوده و تنها در دو شهر ساری و بابل اجرایی شده است. گفتنی است کتابخانه عمومی آزادگان، تنها کتابخانه ای بوده که تماماً و حتی بهتر؛ فعالیتهای  برنامه ریزی شده باشگاه را به انجام رسانده است.

وی ضمن تشکرو قدردانی از آقای علیزاده به خاطر حمایت ها و همراهی در تمام برنامه های فرهنگی افزود: علاقمندیم  این تعامل  با سایر دستگاه ها نیز صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ ادامه باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان از پاییز کلید خورد و تفاهم نامه ای جهت همکاری و ادامه برنامه های باشگاه در طول سال و با شروع سال تحصیلی 96 نوشته شد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه باشگاه کتابخوانی؛ کتاب "حتی یک دقیقه کافی است" نوشته آتوسا صالحی توسط عضو باشگاه کتابخوانی معرفی شد. از دیگر برنامه های اجرا شده: قصه گویی، اجرای مسابقه تزئین غذا با نام کتاب، برپایی نمایشگاه آثار اعضای باشگاه کتابخوانی، جشن تولد برای کتابدار کتابخانه توسط اعضای باشگاه بود.

در پایان ضمن تجلیل از اعضای باشگاه کتاب خوانی فراست، با اهدا  لوح تقدیر و جوایز از آنها تقدیر به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی