کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، جشن بزرگ "بهار آزادی" را با حضور 600 علاقمند به شخصیت والای امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار کرد.



اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ویژه‌ برنامه‌هایی متنوع و شاد را برای خردسالان و کودکان تدارک دید، از جمله این برنامه‌ها حضور مجری توانمند «عمو بهرنگ» برای خردسالان و کودکان و اجرای سه مسابقه کتابخوانی و سرگرمی برای خردسالان و کودکان و هدیه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه حاضرین برای استفاده در جشن بهار آزادی بود.

این برنامه در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، همزمان با نوزدهم بهمن ساعت 10 صبح در روز سه شنبه با حضور حداکثری خردسالان و کودکان در محل کتابخانه عمومی آزادگان ساری برگزار گردید.

در این برنامه آقای پورمحمود مجری برنامه های شاد و کودکانه حضور داشت و با موضوع انقلاب اسلامی و آشنایی با شخصیت امام خمینی، چهار کتاب "بچه ها و قصه ی امام"، "طلوع خورشید"، "گردنبند"، و "برادر شجاع" را همراه با مختصری از کتاب به خردسالان و کودکان معرفی کرد. یک مسابقه کتابخوانی از کتاب های نامبرده شده برگزار شد و به شش نفر جوایزی اهدا شد. دو مسابقه سرگرمی نیز برای کودکان برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی