کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

طرح پیک دانایی با 38 سفیر کتاب در 38 مدرسه مازندران اجرا شد.


معاون اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: در ششمین روز از سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح پیک دانایی با اعزام 5 سفیر کتاب به 5 مدرسه در ساری اجرا شد.

علی زاده گفت: در طرح پیک دانایی، 5 دانش آموز زیر 10 سال (ساغر مصفا، نرگس علینژاد، مهتاسادات ابراهیمی، هانیه دیوسالار، رونیکا عبدی) با انتخاب کتاب هایی در مورد انقلاب اسلامی ایران و شخصیت امام خمینی(ره) به میان همکلاسی ها و هم مدرسه ای هایشان در کلاس های درس رفتند و با تبریک دهه فجر، اهمیت کتاب و کتابخوانی را یادآور شده و کتاب های خود را به دوستانشان معرفی کردند.

وی افزود: این طرح در مدرسه های شهید ابراهیم آیتی آغاز و به ترتیب در مدارس پروین، نیکان 1 ، شهید عابدین پور، نزهت به اجرا در آمد. همچنین سفیران کتاب در نمایشگاه کتاب ساری حضور یافتند و از غرفه ها بازدید کردند.

دکتر ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران که پیش از این لباس ویژه سفیران کتاب ساری را در نشستی صمیمی در دفتر کار خود بر تن آنها پوشانده بود، در یکی از مدارس ساری که طرح پیک دانایی در آن اجرا شد حضور یافت و در این خصوص اظهار داشت: استعداد سرشار کودکان و تاثیر پذیری آنها در طرح های شاد و مفرح، سبب شد تا از اجرای طرح پیک دانایی برای ترویج کتابخوانی در سنین پایین استفاده کنیم و از اعضای فعال و مستعد کودک کتابخانه های عمومی برای آشنایی دیگر دانش آموزان با کتاب های غیر درسی مفید و بخش ویژه کودک کتابخانه های عمومی بهره ببریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی