کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

برگزاری ویژه برنامه شعرخوانی سرود فجر

اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و دانش آموزان اشعار انقلابی را به زیبایی در «شعرخوانی سرود فجر » خوانش کردند.

علی زاده گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه شعرخوانی « سرود فجر » با حضور جمعی از شاعران جوان شهرستان ساری و پیشکسوتان عرصه شعر با حضور 200 نفر از دانش اموزان و علاقمندان شعر و ادب در محل کتابخانه عمومی اهل بیت (ع) برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که شاعران جوانی چون حمید محمدی، شعبان زلیکانی، میثم نجفی، سید حمزه کاظمی سنگدهی و حسام مختاری حضور داشتند و به شعرخوانی پرداختند.

در این مراسم معاون اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، نقش شعر را در شناساندن اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مفید ارزیابی کرد.

علیزاده همچنین تاکید کرد: هنر و فرهنگ دینی در پیروزی انقلاب نقش بنیادین داشته و پس از پیروزی انقلاب نیز تمام فعالیت های حوزه هنر و ادب و فرهنگ، رنگ انقلابی گرفته و همه اشعار و سرودهای انقلابی، از بطن این هنر زاییده شده است.

معاون اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با مهم خواندن نقش شعر تصریح کرد: این وظیفه ماست که رشادتها و جانفشانی های آن روزها را در قالب هنر و ادبیات برای نسل جوان بازگو نمائیم.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم تعدادی از دانش آموزان به مشاعره پرداخته و در پایان جوایزی نیز به رسم یادبود  به آنان اهداء شد. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی