کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

برگزاری مسابقه نقاشی فجر رنگین در کتابخانه عمومی آزادگان

برگزاری مسابقه نقاشی فجر رنگین ویژه دهه مبارک فجر در کتابخانه عمومی آزادگان با حضور پرشور اعضای کتابخانه و دانش اموزان امادگی و دبستان در محل کتابخانه عمومی آزادگان برگزار شد.

ابوذر علیزاده معاون اداره کتابخانه های عمومی شرستان ساری از برگزاری مسابقه نقاشی «فجر رنگین»  در بخش کودک کتابخانه عمومی آزادگان شهر ساری با حضور اعضای کتابخانه و دانش آموزان مقاطع ابتدایی در دومین روز از دهه مبارک فجر خبرداد.

علیزاده  گفت : هدف از برگزاری این مسابقه گرامی داشت دهه مبارک فجرو آشنایی نونهالان با محیط کتابخانه بود و در این مسابقه 50 نفر از کودکان به ترسیم نقاشی با موضوع انقلاب پرداختند.
وی همچنین هدف دیگر از این برنامه فرهنگی را ایجاد نشاط و همدلی و انجام کارهای گروهی بین کودکان برشمرد.
معاون اداره کتابخانه های عمومی خاطرنشان کرد : هنر نقاشی یکی ازابزارهای کارامد در انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید است و همه ما باید از ابزار های مختلف برای انتقال مفاهیم ارزشی و دینی به نسل امروز استفاده کنیم و شکل گیری روحیه انقلابی و ارزشی در کودکانمان حکایت از موفقیت ما خواهد داشت. نقاشی کودکان ،راهی به دنیای پر رمز و راز آنان است که شادی ها،آرزوهاورنج های آنان را دربرابر ما می گشاید.کاوش در نقاشی کودکان وبیرون آوردن معانی از تصاویری که توسط کودک کشیده شده ،مقوله ای بسیار جذاب ودر خور توجه است.
شایان ذکر است در پایان این برنامه به همه نونهالان به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی