کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

برگزاری برنامه قصه گویی غنچه های انقلاب در کتابخانه عمومی آزادگان


همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر ویژه برنامه قصه گویی « غنچه های انقلاب » محل کتابخانه عمومی آزادگان شهرستان ساری برگزار شد.

ابوذر علی زاده معاون اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای اجرای برنامه های فاخر و ارزشمند فرهنگی در جهت بزرگداشت این ایام، ویژه برنامه ای  با محوریت کتاب و انقلاب به منظور  آشنایی هرچه بیشتر نونهالان با آثار و جلوه های مختلف این انقلاب  برگزار شد.

علی زاده افزود: در این برنامه  شعر خوانی انقلاب  از کتاب "گل ،  آینه ، قرآن" و قصه گویی  از کتاب" روز خوب خدا" با موضوع انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجر توسط یکی از کتابداران با هدف آشنایی شرکت کنندگان با اهداف انقلاب اسلامی و معرفی حضرت امام خمینی (ره)  اجرا گردید.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد نشاط ،وحدت و همدلی در بین دانش آموزان در جهت پاسداشت خون شهیدان بزرگوار انقلاب و پیرو خط مشی های انقلابی بودن نیز از دیگر اهداف این برنامه بوده است.

ابوذر علی زاده با اشاره به لزوم آشنایی کودکان با تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی ، تصریح کرد:  معرفی کتاب و اجرای مسابقه شفاهی  از جمله برنامه های است که اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان در این ویژه برنامه به مرحله اجراء در آورده است که برای کودکان و نونهالان شرکت کندده بسیار جذاب بوده است .

وی همچنین بیان داشت : در راستای شناخت بیشتر نونهالان با کتابخانه ها  فعالیتهای آنان بازدیدی از بخشهای مختلف کتابخانه به همراه توضیحات کتابدار متخصص صورت گرفت.

در پایان این ویژه برنامه به برگزیدگان مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی