کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی


دومین نشست مادران قصه گو عضو کتابخانه های عمومی در تاریخ 26/08/1395 روز چهارشنبه به نمایندگی کتابخانه عمومی آزادگان در کتابخانه عمومی اهل بیت (ع) برگزار گردید.




این دوره بعد از نشست کتابخوان ماه کتابخانه عمومی اهل بیت (ع) با حضور جمعی از مادران عضو و علاقه مند به حوزه کودک و نوجوان در حول محور چگونگی و روش های قصه گویی صحبت شد. آغازگر نشست،  سوال در مورد میزان استفاده فرزندان در سنین مختلف از رسانه های دیجیتال بود و سپس در رابطه با فواید قصه گویی و آموزش روش های قصه گویی به صورت های تعویض چارچوب، آموزش غیر مستقیم، مکث و نشانه گذاری، موجز گویی و چگونه از صدای خود برای بهتر قصه گفتن استفاده کنید، بحث شد.

در پایان کتاب قصه گویی (چگونه از داستان برای کمک به کودکان در رفع مشکلات زندگی بهره ببریم) نوشته دکتر آرتور روشن، ترجمه بهزاد یزدانی - مژگان عمادی، از انتشارات جوانه رشد، بعنوان کتابی مفید در فرزندپروری مثبت، برای پدران و مادران و نیز در کار درمان برای درمانگران، همچنین برای مقابله با دغدغه ها و مشکلات خاص کودکان با استفاده از قصه گویی معرفی شد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی