کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی


 به مناسبت هفته کتابخوانی و کتابدار پنجاه و دومین نشست کتابخوان، ویژه کتابداری، در کتابخانه عمومی آزادگان ساری برگزار و از کتابداران کتابخانه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.



در نشست کتابخوانی تخصصص ویژه کتابداری، کتابداران، با نقد و معرفی نه کتاب با موضوعات مختلف را برای یکدیگر شرح دادند.

از آنجا که لازم است کتابداران علاوه بر مطالعه کتاب‌های تخصصی  حرفه خود باید با مطالعه کتاب‌های مختلف دیگر رشته‌ها و موضوعات اطلاعات کافی را برای حرفه ی کتابداری به دست آورند؛ این نشست با این هدف برگزار گردید.

اکنون از مفهوم کتابداری گذشته و به علم اطلاع‌شناسی رسیده‌ایم، که باید ماهیت و مختصات آن را شناخته و چیستی اطلاعات را در اطلاع شناسی بشناسیم؛ که لازمه ی آن مطالعه کتابدار در همه زمینه های علوم و فنون است.

بر این اساس پنجاه و دومین نشست کتابخوان شهرستان ساری که هم‌زمان با هفته کتاب، با هدف مرور کتب با موضوعات متنوع  و با حضور کتابداران برگزار شد، 9 عنوان کتاب "رازهایی درباره جذب دیگران"، "ادب الهی تربیت فرزند"، "شفای زندگی"، "بخوان برای زندگی"، "حلیه المتقین"، "یس"،"استاد عشق"، "شاه کلید جک کنفیلد"، "نیروی اراده"با سایر کتابداران کتابخانه عمومی آزادگان به اشتراک گذاشته شد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی