کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی


ابوذر علیزاده معاون اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری اظهار داشت: 94 دانش آموز دبستان ابتدایی شهید عابدین پور همراه با مربیانشان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف کتابخانه  عمومی آزادگان با نحوه خدمات دهی کتابخانه، سازماندهی منابع، نحوه عضویت، نحوه شرکت در برنامه های فرهنگی این کتابخانه آشنا شدند.







ابوذر علیزاده ضمن اعلام این خبر گفت: این بازدید به منظور نهادینه کردن کتابخوانی در بین دانش آموزان و آشتی آنها با این مکان های مفید فرهنگی و آموزشی انجام شد و دانش آموزان ضمن آشنایی با بخش های مختلف کتابخانه و بازدید از آنها، سوالات مختلف را مطرح کردند و ساعتی را مهمان توضیحاتی در باب تأثیر کتابخوانی بر کودکان توسط کتابداران این کتابخانه بودند.





عبدالحسین باقری لاجیمی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان نیز در این مورد افزود: امروز کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از مهمترین مراکز اشاعه فرهنگ کتابخوانی، با بهره گیری از خدمات نوین کتابخانه ای ظرفیت های بسیاری دارند که علاقمندان می توانند با مراجعه به آنها از امکانات آنها بهره بگیرند.















نظرات  (۱)

احسنت
آفرین آفرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی