کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان فرهنگ از کتابخانه عمومی آزادگان ساری بازدید کردند.





عبدالحسین باقری لاجیمی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با اعلام این خبر گفت: تعداد 28 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان فرهنگ به همراه مربیان و مسئولان مدرسه، به منظور آشنایی با کتابخانه و خدمات ارائه شده به مخاطبین، از کتابخانه عمومی آزادگان بازدید نمودند.




وی افزود: در این بازدید علمی دانش آموزان با بخش های مختلف کتابخانه آشنا و کتابداران برای دانش آموزان در خصوص نحوه چینش و نحوه دسترسی به کتاب، نحوه عضویت، انواع خدمات و انواع منابع در کتابخانه، نحوه شرکت در برنامه های فرهنگی، و نقش و تأثیر کتابخوانی بر کودکان توضیحاتی ارائه نمودند.




وی  افزود: بازدید دوره ای دانش آموزان خصوصاً مقاطع ابتدایی تأثیر بسزایی در تشویق دانش آموزان به سوی مطالعه و کتابخوانی خواهد داشت.

عبدالحسین باقری لاجیمی افزود: باید خواندن در برنامه افراد از بدو تولد تا بزرگسالی گنجانده شود تا دانش آموزان در همین سنین عادات به مطالعه را فرا گیرند و در کنار مطالعه کتاب های درسی ،کتابهای غیر درسی را نیز مطالعه نمایند.





نظرات  (۱)

به به
دخترای ناز بابا
آفرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی