کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی


واحد فرهنگی کتابخانه ی عمومی آزادگان، کتاب‌های «قصه ما مثل شد»، «عباس دست طلا»، «در و صدف» و «خورشید می ماند» را در قالب پنجمین سری از کتاب‌های طرح «کتاب‌خوان ماه» ویژه مرداد 95 را به دانش آموزان، والدین و مربیان مدرسه ابتدایی نزهت معرفی کرد.




صبح روز یکشنبه سی و یکم مرداد، جلسه ای با هدف معرفی و شناساندن پنجمین سری کتاب های طرح کتابخوان ماه به همت واحد فرهنگی کتابخانه ی عمومی آزادگان درمحل مدرسه دخترانه نزهت برگزار شد.این جلسه فرهنگی با حضور استاد کلاس «فن بیان» آقای طالبی، مدیر و معلمان، دانش آموزان، و والدین دانش آموزان مدرسه نزهت در محل نمازخانه مدرسه نزهت منقعد گردید. از ویژگی های متمایز این جلسه معرفی کتاب از سوی مدیر مدرسه و کتابداران کتابخانه همراه با پرسش و پاسخ بود که جلسه را به جلسه ای صمیمی برای دانش آموزان و مدعوین مبدل ساخت.



عبدالحسین باقری لاجیمی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در خصوص اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان گفت: عادت به مطالعه در سنین کودکی و نوجوانی باید ایجاد شود و اولین تأثیر کتابخوانی در آینده دانش‌آموزان این است که به زندگیشان نظم می‌دهد و آنها را انسان منظمی بار می‌آورد.

وی ادامه داد: از برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری، حضور در مراکز آموزشی و فرهنگی و معرفی کتاب به صورت چهره به چهره می‌باشد و تاکنون به همت کتابداران شهرستان، چندین برنامه معرفی کتاب در سطح شهرستان ساری اجرا شده است.




نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی