کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

در این مراسم که با ارائه گزارش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از روند اجرای جشنواره کتابخوانی رضوی در استان و سطح کشور همراه بود، دکتر یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز به ارائه سخنرانی پرداخت و در ادامه پس از شعرخوانی مجتبی فلاح نیا در وصف امام رضا(ع)، کتاب «ساحت هشت» مجموعه اشعار این شاعر جوان مازندرانی در وصف امام رضا(ع) رونمایی شد.

همچنین از 8 کودک برگزیده که در مسابقه نقاشی جشنواره بر اساس کتاب «دوست مهربان کبوترها»، 5 نوجوان برگزیده که در مسابقه کتابخوانی کتاب «اعترافات غلامان»، 13 نفر از جوانان و بزرگسالان که در بخش مسابقه کتابخوانی کتاب «علی بن موسی الرضا(ع)» و 8 کتابدار برگزیده شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل آمد که در 6 مورد از این 34 برگزیده، بصورت خانوادگی تقدیر انجام شده است.

گفتنی است سه نفر از برگزیدگان، آقای احمد اسمعیلی پور جوان فعال عضو کتابخانه عمومی آزادگان و  خانم ها «صدیقه صداقت» و «ماریا متولیان» از کتابداران کتابخانه ی عمومی ابن شهر آشوب ساروی از شهرستان ساری بودند که از آنها تقدیر به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی