کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، جشن میلاد "خورشید هشتم" را با حضور 400 علاقمند به خورشید تابناک امامت و ولایت امام علی بن موسی الرضا برگزار کرد.


 


اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، به مناسبت ولادت ثامن الائمه امام رضا (ع) ویژه‌ برنامه‌هایی متنوع و شاد را برای خردسالان و کودکان تدارک دید، از جمله این برنامه‌ها حضور مجری توانمند «عمو بهرنگ» برای خردسالان و کودکان و اجرای سه مسابقه کتابخوانی و سرگرمی برای خردسالان و کودکان و یک مسابقه برای مادرانشان بود.



این برنامه همزمان با روز میلاد امام رضا (ع) ساعت 10:30 در روز یکشنبه با حضور حداکثری خردسالان و کودکان در محل کتابخانه عمومی آزادگان ساری برگزار گردید.

در این برنامه آقای پورمحمود مجری برنامه های شاد و کودکانه حضور داشت و با موضوع امام رضا علیه السلام، یک مسابقه کتابخوانی از کتاب "دوست مهربان کبوترها" نوشته مجید ملامحمدی را برگزار کرد و به شش نفر جوایزی اهدا شد. دو مسابقه سرگرمی برای کودکان برگزار شد و به 14 نفر جوایزی اهدا گردید. سه نفر از مادران علاقمند نیز در مسابقه سرگرمی شرکت کردند که به آنها به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.



پایان بخش برنامه، اهدای جوایز به برگزیدگان فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و کودکان و نوجوانان فعال شرکت کننده در مجموعه فعالیت های فرهنگی کتابخانه ها بود. هدایایی نیز از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و به رسم یادبود به همه خردسالان، کودکان، و نوجوانان حاضر در مراسم اهدا شد.














نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۱ محمد آذرکار
خدا قوّت بابت وبلاگ زیباتون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی