کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان « طلوع پیروزی » ،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر  در کتابخانه عمومی آزادگان شهر ساری خبر داد. 


نقاشی 3


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری،عبدالحسین باقری با اعلام این خبر افزود : هدف از برگزاری این مسابقه ، آشنایی هرچه بیشتر فرزندان و آینده سازان کشور با آرمان ها و اهداف قیام بزرگ مردم ایران بر علیه ظلم و استبداد است.

باقری  اظهار کرد: امروزه کودکانمان آماج حملات سهمگین ضد فرهنگ دینی و اسلامی قرار گرفته اند که ما  وظیفه خود می دانیم با ایجاد فضای شاد و مفرح و در قالب بازی های کودکانه مفاهیم ناب دینی و اعتقادی را برای آنان قابل فهم، و این تهاجم بی رحمانه فرهنگی را خنثی کنیم.

وی در پایان افزود: این برنامه با حضور 100 نفر از دانش آموزان مدارس شهدای غزه و حاج اسماعیل ثقفی شهر ساری  اجرا گردید و در ادامه ضمن اهدای کتاب به رسم یاد بود به دانش آموزان به نفرات برتر در این مسابقه جوایزی اهداء شد و در انتها دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه بازدید نمودند.

نقاشی 2

نقاشی 1

نقاشی 1

بازدید 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی