کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان از برزگاری کارگاه آموزشی مادران قصه گو در کتابخانه عمومی آزادگان خبر داد.

عبدالحسین باقری لاجیمی گفت: کارگاه آموزشی مادران قصه گو با جمعی از مادران اعضا کتابخانه های عمومی ساری برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه مباحثی با محوریت چگونگی شروع قصه گویی؛ تعریف قصه، اصل جاذبه در قصه و قصه سرایی و فواید قصه گویی مطرح شد و مادران بر حسب تجارب مادرانه خود به بحث با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: این کارگاه توسط یکی از کتابداران متخصص کودک برگزار و مباحث مطرح شده به صورت تخصصی برای شرکت کنندگان شرح و بسط داده شد.

باقری عنوان کرد: در ادامه این کارگاه مادران با استفاده از تجارب خود واقعیتهای این بحث را به صورت دوستانه با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و جلسه با پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد.

وی در پایان گفت: همچنین در پایان کارگاه نتیجه گیری کردند که ریشه یابی کتابخوانی در دوران نوجوانی و جوانی از دوران کودکی با قصه گویی آغاز شده است.

باقری گفت: در بین کارگاه نیز  ویدئو کلیپ هایی از صحبت های آقای مصطفی رحماندوست نیز پخش شد که مهر اثباتی بود بر تجارب و صحبت های مادران. همچنین کتاب قصه گویی اهمیت و راه و رسم آن به نگارش آقای مصطفی رحماندوست در قالب سی دی در اختیار مادران قرار گرفت.

معاون مدیر کل تاکید کرد: در نهایت مادران از نشست صمیمانه احساس خرسندی کرده اند و مشتاق ادامه این چنین کارگاههایی در طول سال بوده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی