کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

در اولین روز از هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداری؛ گردهمایی خادمان و دوستداران کتاب در شهرستان ساری برگزار شد.

عبدالحسین باقری لاجیمی گفت : مراسم تکریم مقام کتابداران، خادمان کتاب، و دوستداران کتاب شهرستان ساری در راستای ترویج و ترغیب به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بوستان آزادگان با حضور جمعی از فرهنگیان شهرستان، دانش آموزان وکتابداران و کتابخوانان، به میزبانی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با همکاری شهرداری ساری برگزار شد.

در این گردهمایی که با اجرای برنامه‌های متنوعی چون دکلمه خوانی توسط عضو خردسال کتابخانه های عمومی شهرستان ساری ساغر مصفا، اجرای برنامه نمایش عروسکی با موضوع کتاب و مطالعه ، مشاعره توسط کتابخوانان علاقمند و بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی توسط مجری توانمند خانم لیلا علیپور همراه بود، عبدالحسین باقری لاجیمی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با اشاره به جایگاه والای علم و کتاب در بیست و سومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کتاب میراثی گرانبهاست و توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی، زمینه توسعه فرهنگ علمی و فرهنگی کشور را در حوزه‌های مختلف به دنبال دارد.

گفتنی است در پایان این گردهمایی از دکلمه خوان خردسال، مشاعره کنندگان، و تعدادی از دانش آموزان علاقمند با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی