کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب سلحشور چهل و یکم در شهرستان ساری خبر داد.

عبدالحسین باقری گفت: جلسه نقد کتاب سلحشور چهل و یکم که روایت متفاوت و تازه ای از سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری می باشد در تالار شهید باغبانیان حوزه هنری برگزار شد. وی افزود: این جلسه نقد و بررسی با حضور نویسندگان کتاب ایرج فلاح آهی دشتی و مسعود آب آذری برگزاری شد و کتاب مذکور توسط ابراهیم باقری حمیدآبادی نقد و بررسی شد.

معاون مدیر کل تاکید کرد: در این جلسه نقد و بررسی کتاب علاوه بر حاضرین عمومی مشتاق کتاب و کتابخوانی ، مسئول محترم امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ، تعدادی از  دانش پژوهان ساری و همچنین خواهران طلبه حوزه علمیه الزهرا ، علاقه مندان به کتاب و ادبیات و کتابداران  با حضور خود قوت بیشتری به این جلسه فرهنگی بخشیدند.

باقری در ادامه عنوان کرد: در این جلسه ابراهیم باقری حمیدآبادی علاوه بر معرفی اثر نامبرده در یک بررسی و نقد موشکافانه همراه با گفتگو دو طرفه با نویسندگان کتاب به ظرفیت ها و ویژگی های روایتی و داستانی سلحشور چهل و یکم پرداخت و ابعاد شخصیتی پنهان شهید خلعتبری را از زاویه دید کتاب بیرون کشیده و شرح داد.

باقری در پایان گفت: در بخشی از این جلسه نقد وبررسی پرسش و پاسخ میان حاضران نشست و عموم شرکت کنندگان برگزار و حاضران به نقد کتاب به صورت عمومی پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی