کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از برگزاری اجتماع بزرگ دوستان کتاب در بوستان آزادگان همزمان با اولین روز هفته کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، عبدالحسین باقری لاجیمی گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان ساری همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند که این برنامه ها در سطح شهرستانی و کتابخانه ای اجرا خواهند شد و خدمات ویژه ای در این هفته به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

وی گفت: همزمان با اولین روز هفته کتاب در شهرستان ساری شاهد اجتماع بزرگ دوستان کتاب در بوستان آزادگان خواهیم بود که 10 غرفه در این اجتماع خدمات ارائه خواهند داد که از جمله این غرفه ها می توان به ایستگاه مطالعه و کتابخوانی، ایستگاه نویسندگان بومی استان، ایستگاه کتابهای بومی استان، ایستگاه نقاشی، ایستگاه هنرهای تجسمی، ایستگاه مسابقه کتابخوانی، ایستگاه اطلاعات عمومی و... اشاره کرد که در این ایستگاهها خدمات خاصی را به شرکت کنندگان در اجتماع ارائه خواهند داد.

وی در ادامه گفت: گردهمایی خادمان و دوستداران کتاب در محل بوستان آزادگان نیز از دیگر برنامه های این هفته می باشد که با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد و برنامه های متنوعی را با محوریت کتاب و مطالعه برگزار خواهد شد.

عبدالحسین باقری گفت: جلسه نقد و بررسی کتاب سلحشور چهل و یکم که توسط یکی از نویسندگان بومی استان تالیف شده است و با حضور یکی از منتقدین استانی از دیگر برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با همکاری حوزه هنری استان مازندران در محل این حوزه در هفته کتاب می باشد.

وی گفت: برگزاری نشست کتابخوان کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز که با محوریت معرفی کتاب توسط کودکان و نوجوانان می باشد از دیگر برنامه های هفته کتاب در شهرستان ساری می باشد.

عبدالحسین باقری لاجیمی گفت: آئین بزرگداشت بیست و سومین دوره هفته کتاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و تقدیر از اعضای نمونه کتابخانه های عمومی شهرستان نیز از برنامه های هفته کتاب در شهرستان ساری می باشد.

باقری در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب ساری برگزاری کارگاه آموزشی قصه گویی ویژه مادران می باشد که در این کارگاه کتابدار متخصص به صورت علمی و تخصصی روشهای قصه گویی برای کودکان را به مادران علاقه مند آموزش خواهد داد.

باقری در ادامه افزود: زیارت قبور شهدای شهرستان ساری، دیدار با جانبازان و ایثارگران سرافراز، دیدار با فرماندار ساری و... نیز از دیگر برنامه های این اداره در هفته کتاب می باشد.

باقری در پایان تاکید کرد: همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب کتابخانه های عمومی شهرستان برنامه های متنوعی را ویژه هر کتابخانه تدارک دیده اند که برای اعضای کتابخانه و عموم مردم آن منطقه به اجرا خواهند گذاشت که از جمله برگزاری مسابقات نقاشی، جلسات قصه گویی، رونمایی کتاب، معرفی کتاب، مسابقات کتابخوانی و... می باشد که در این هفته اجرا خواهد شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی