کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

جشنواره نوروز همدلی توسط کتابداران شهرستان ساری و با حضور خیرین شهرستان ساری در محل کتابخانه عمومی آزادگان برگزار شد.

این جشنواره که با هدف کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با همکاری کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و جمعیت امام علی (ع) در محل پارک آزادگان شهرستان ساری برگزار شد.

در این جشنواره خیریه عموم کتابداران شهرستان ساری که در کتابخانه های عمومی این شهرستان مشغول به کار می باشند، با پخت غذا و حضور در این جشنواره در زمان نزدیک به سال جدید و عید باستانی ایرانی گامی سترگ در جهت کمک به کودکان محروم برداشته اند .

یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره این بوده است که کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و کتابداران این کتابخانه های عمومی علاوه بر اهمیت دادن به مسائل فرهنگی در سال جدید به خانواده ها کودکان محروم اهمیت داده و وظیفه خود می دانند کمکهای خود را هر چند کوچک به آن عزیزان برسانند.

در این جشنواره اعضای کتابخانه با خرید از این بازارچه خیریه کمکهای خود را به کودکان بی سرپرست رساندند و علاوه بر حضور این عزیزان ، خیرین این منطقه از شهرستان ساری و خانواده های کتابداران نیز در این بازارچه شرکت کرده و خرید نمودند.

عموم خیرین شرکت کننده در این جشنواره اصلی ترین هدف خود را حمایت از کودکان محروم اعلام کرده و از زحمات کتابداران شهرستان ساری کمال تشکر و قدر دانی را اشتند.

خوشبختانه با همکاری و همدلی اعضای کتابخانه و خیرین عزیز شهرستان کلیه غذاهای طبخ شده در این جشنواره به فروش رسید و درآمد حاصل از این جشنواره نیز جهت تهیه لوازم مورد نیاز کودکان بی سرپرست در اختیار جمعیت امام علی (ع) قرار گرفت.

در پایان این جشنواره ضمن فروش همه غذاها، پند نفر از خیرین و اعضای کتابخانه به عضویت جمعیت امام علی(ع) در آمدند تا بتوانند گامهای بزرگی در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی شهرستان ساری با کمک به کودکان محروم بردارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی