کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان ساری از برگزاری ویژه برنامه جشنواره خیریه غذا با عنوان «نوروز همدلی» توسط کتابداران شهرستان ساری در محل کتابخانه عمومی آزادگان خبر داد.

مجید سبحانی اظهار کرد:  کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با همکاری جمعیت امام علی (ع) به منظور آشنایی اعضای کتابخانه با مفاهیم مذهبی و ملی و همچنین تقویت روحیه نوع دوستی در بین اعضای مختلف کتابخانه در هر رده سنی ویژه برنامه ای را در روز دوشنبه بیست و پنجم اسفندماه امسال ساعت 9 صبح به منظور کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برگزار می‌کند.

وی افزود: همه عواید حاصل از این برنامه در اختیار کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برای تامین لوازم مورد نیاز آنها قرار خواهد گرفت تا بتوانند از این عید باستانی ایرانی مانند تمام کودکان این سرزمین لذت ببرند.

رئیس اداره تصریح کرد: این برنامه با مشارکت مستقیم کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و اعضای کتابخانه برای فعالیت در امور خیریه به منظور تقویت روحیه خیرخواهی و نوعدوستی در آنان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این مراسم برای عموم مردم و خانواده‌های آنها آزاد است و ما از عموم مردم برای شرکت در این مراسم و کمک به کودکان بی سرپرست دعوت می‌کنیم که با حضور خود و کمک به این مراسم گامی هر چند کوچک برای نشاندن لبخند بر صورت این کودکان بردارند.

سبحانی در پایان تاکید کرد: در آمد حاصل از جشنواره غذا تماما به کودکان بی سرپرست برای خرید لوازم و پوشاک مورد نیاز عید اهداء خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی