کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

کتاب پرندگان در فرهنگ عامه مازندرانی با حضور نویسنده کتاب و نویسندگان بومی استان در محل تالار حوزه هنری نقد و بررسی شد.

جلسه نقد و بررسی کتاب پرندگان در فرهنگ عامه مازندرانی با حضور نویسنده کتاب، اساتید دانشگاه ، نویسندگان استانی و جمعی از فرهیختگان استان در محل تالار حوزه هنری استان برگزار شد.

این جلسه نقد به همت کتابخانه عمومی آزادگان شهرستان ساری و حوزه هنری استان در جهت تکریم نویسندگان بومی استان برگزار شد.

کتاب پرندگان در فرهنگ عامه مازندرانی نوشته ابراهیم باقری حمید آبادی از نویسندگان برجسته استان می باشد که امروز در تالار حوزه هنری استان توسط دکتر زین العابدین درگاهی و فریده یوسفی و دیگر نویسندگان استانی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

یکی از برنامه های فرهنگی و ویژه در کتابخانه عمومی آزادگان معرفی کتابهای نویسندگان بومی استان مازندران و نقد و بررسی این کتابها می باشد ، چرا که رهبر معظم انقلاب به مسئله نقد کتاب توسط کارشناسان تاکید داشته اند.

یکی از فعالیتهایی که در تقویم فرهنگی کتابخانه عمومی آزادگان به شکل ویژه به آن نگاه شده و در دستور کار این کتابخانه قرار گرفته نقد و رونمایی از کتابهای نویسندگان بومی می باشد و ما انتظار داریم نویسندگان استان در این زمینه همکاری لازم با کتابخانه را داشته باشند تا جلسات نقد پر باری برگزار گردد.

نویسندگان جوان استان می توانند با حضور در کتابخانه عمومی آزادگان آثار خود را معرفی نمایند تا ما بتوانیم ویژه برنامه هایی را برای رونمایی و نقد کتابهای آنها برگزار کنیم و ضمن تکریم نویسندگان استانی برنامه های فرهنگی غنی نیز در استان با همکاری سایر دستگاههای اجرایی برگزار کنیم.

از جمله اهداف ما در برگزاری جلسات نقد کتاب مشارکت و همکاری نویسندگان استان در جهت خلق آثاری جدید و کامل و جامع می باشد ، چرا که ایرادات در این جلسات گفته خواهد شد و کتابهای بعدی مطمئنا کاملتر و جامعتر خواهد بود.

در این جلسه منتقدین مشکلات کتاب را بیان و دیگر مدعوین جلسه نیز سوالات خود را از نویسنده کتاب بیان کردند و نویسنده در بخشی از جلسه پاسخهای سوالات را ارائه کرد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی