کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

صبح امروز 28بهمن93 سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران از کتابخانه عمومی آزادگان بازدید و از بخشهای مختلف کتابخانه دیدن کرد.

در این بازدید عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران و رئیس دفتر وی از بخشهای مختلف کتابخانه از جمله بخش مخزن، امانت، خدمات فنی ، سالن مطالعه، بخش نشریات و.... بازدید بعمل آورده و در خصوص چگونگی انجام مراحل کار سوالاتی را بیان نمود که کتابداران فعالیتهای کتابخانه را توضیح داده و مشکلات بخشهای مختلف از جمله فهرست نویسی را در حضور سرپرست محترم اداره کل بیان کردند.

در ادامه بازدید عبدالحسین باقری گفت: وظیفه اصلی کتابخانه های عمومی ارائه خدمات به عضو در کمترین زمان ممکن می باشد و باید این خدمات به نحوی ارائه شود تا عضو و مراجعه کننده در هر رده سنی رضایت کامل را داشته باشد.

وی در ادامه گفت: مشکلات موجود در کتابخانه در حوزه های مختلف باید با همکاری کارشناسان اداره کل و کتابداران کتابخانه های عمومی حل شود و راهکارهای عملی و خوب برای آنها ارائه و اجرا شود.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کتابخانه عمومی آزادگان به عنوان تنها کتابخانه استاندارد استان اشاره کرد و گفت: این کتابخانه باید یکی از بهترین کتابخانه های عمومی استان باشد و نیاز است که کتابداران و همکاران عزیز تلاش ویژه ای داشته باشند و بخشهای مختلف کتابخانه را تقویت و بخشهای جدیدی را نیز به این کتابخانه ها اضافه کنند.

سرپرست اداره کل گفت: خدمات در کتابخانه های عمومی به شکلهای مختلف ارائه می شود و نیاز است که این خدمات با برنامه ریزی خوب و هدفمند در سطح گسترده و برای اقشار مختلف در نظر گرفته شود تا نیازهای همه اقشار کتابخانه برآورده شود.

وی در پایان از تلاشهای صورت گرفته در کتابخانه عمومی آزادگان و همکاری و همدلی کتابداران این کتابخانه تشکر و قدردانی نموده و رمز موفقیت و پیشرفت هر کتابخانه ای را اتحاد و همکاری کتابداران و کارشناسان عنوان کرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی