کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

جشن انقلاب و کودک همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور اعضای کودک در محل کتابخانه عمومی آزادگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، ابوذر علی زاده کتابدار کتابخانه عمومی آزادگان شهرستان ساری با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین بخشها در هر کتابخانه عمومی بخش کودک و یکی از مهمترین اقشاری که به کتابخانه های عمومی مراجعه می کنند، قشر کودک و نوجوان می باشند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این استان می باشند که نقشی بسیار اساسی و حیاتی در ارتقاء فرهنگ عمومی منطقه خواهند داشت و نیاز است در یک مرکز فرهنگی مثل کتابخانه به آنها توجه ویژه داشت تا زمینه حضور حداکثری آنها در کتابخانه های عمومی را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه های عمومی بستگی به اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در کتابخانه ها دارد ، چرا که با اجرای برنامه های مفید و جذاب علاقه و اشتیاق حضور کودکان در کتابخانه بیشتر خواهد شد.

عی زاده در ادامه عنوان کرد: جشن انقلاب و کودک به همت کتابخانه عمومی آزادگان در شهرستان ساری و با حضور اعضای کودک کتاخانه، دانش آموزام مدرسه رشد و مهدکودک محبت و با همکاری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل کتابخانه عمومی آزادگان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شده است.

وی گفت: در این جشن برنامه های شاد و متنوعی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده است که از جمله این برنامه ها اجرای برنامه قصه گویی انقلاب توسط مربیان ،شعر خوانی، اجرای دکلمه توسط یکی از اعضای کودک کتابخانه، اجرای سرودهای انقلابی توسط اعضاء، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و... بوده است که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان همراه بوده است.

کتابدار کتابخانه عمومی آزادگان هدف از اجرای این جشن را آشنایی کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه با اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی ایران، حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه، معرفی بخشهای مختلف کتابخانه برای شرکت کنندگان و ... اعلام کرد.

وی در پایان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی یکی از وظایف کتابخانه های عمومی می باشد و جذب اقشار مختلف به کتابخانه های عمومی نیز از اهم وظایف این مراکز فرهنگی می باشد و ما می توانیم با ارائه راهکارهای مختلف و اجرایی کتاب را وارد زندگی کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این استان کرده تا جامعه ای باسواد عمومی بالا در آینده ای نه چندان دور داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی