کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه برنامه روایت گری و خاطره گویی انقلاب با عنوان فجر پیروزی به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در کتابخانه عمومی اهل بیت(ع)ساری برگزار شد.

ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری بگفت: با توجه به اینکه تقریبا چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران گذشته و نسل نوجوان جامعه حوادث و اتفاقات دهه 50 را به چشم ندیده و لمس نکرده است، کتابخانه های عمومی تلاش کرده اند با ایجاد بسترهای مناسب زمینه ی آشنایی این نسل از جامعه را با آن دوران فراهم آورد که یکی از این برنامه ها روایت گر ی و خاطره گویی از هنگامه های انقلاب است.

علی زاده در ادامه گفت: این برنامه با هدف ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند انقلاب و آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان و یاد آوری رشادت ها و دلاور مردیهای جوانان آن دوران برگزار شد.

وی افزود:آقای افروزیان یکی از انقلابیون مازندرانی حاضر در دوران مبارزات استبدادی رژیم طاغوت خاطرات خود را با طرحی واضح از ساواک، برخوردهای نظامی با عموم مردم و شکنجه زندانیان در بند رژیم پهلوی  برای حاضرین درجلسه تعریف نمودند و به نقش ارزشمند جوانان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی ساری گفت: در ادامه این برنامه فرهنگی دو تن از شاعران برجسته استانی به شعرخوانی با موضوع انقلاب اسلامی پرداختنند که اشعار حماسی آنها شور و هیجان خاصی به این برنامه بخشید.

علیزاده در پایان گفت: حسن ختام این برنامه با مشاعره بین دانش آموزان و اعضای کتابخانه همراه بود که به دونفر از برندگان هدایای ارزشمندی به رسم یادبود اهدا شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی