کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: مسابقه روزنامه دیواری« تولد یک انقلاب » همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجرویژه کودکان توسط این اداره با هدف آشنایی نسل نوجوان با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت 120 نفر از دانش آموزان و اعضای کتابخانه های عمومی ساری در محل بوستان شمس ساری برگزار شد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت : با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و علمی می توان از این فرصت برای پرورش نسل نوجوان استفاده کرد و آنها را در مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی قرارداد تا در آینده ای نزدیک شاهد رشد و نمو علمی، فرهنگی، هنری و ... این قشر مهم از جامعه باشیم.

علی زاده خاطر نشان کرد: برگزاری این فعالیت های فرهنگی و هنری می تواند در جهت بالا بردن دانش و اطلاعات عمومی کودکان از نظر تاریخی و مذهبی بسیار موثر بوده و همچنین موجبات علاقمند شدن  به کتابخانه های عمومی مفید باشد.

علی زاده ادامه داد: در حاشیه این برنامه دانش آموزان به همراه مدیران و معلمان و اولیاء خود از بخشهای مختلف کتابخانه و نمایشگاه کتاب و پوستر ویژه دهه فجر بازدید کردند و تعداد 33 نفر از آنان در همین برنامه عضو کتابخانه عمومی شدند که می توان از اثر بخشی فعالیتهای کتابخانه عمومی در راستای ترغیب به کتاب و کتابخوانی دانست. در همین راستا خانواده ها و معلمان مدارس خواستار برگزاری برنامه های بیشتر در محل کتابخانه شدند.

وی در پایان افزود: نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان در محل کتابخانه دایر و در نهایت نیز به ۳ گروه برتر پس از داوری از سوی اداره شهرستان جوایزی اهدا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی