کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

کتابخانه عمومی آزادگان ساری طرح کتاب یار شوید در مدارس معرفی کردند.

به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز ، طرح کتاب یار با حضور معاون امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان و علی زاده رئیس اداره شهرستان ساری در یکی از مدارس دخترانه با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان به کتابخوانی آغاز شد.


در این راستا کتابخانه عمومی آزادگان ساری به 15تا مدارس سطح شهر مراجعه و درخصوص این طرح در مراسم آغازین دانش آموزان ضمن فواید و اهمیت کتاب و کتاب خوانی، به معرفی و توضیح پرداختند.

دانش آموزان گروه سنی 7 تا 14 سال می توانند تا پایان فصل پاییز، در 4 مورد به کسب امتیاز بپردازند و برنده تندیس کتاب یار طلایی مازندران شوند. عضویت در کتابخانه های عمومی، مطالعه کتاب و خلاصه کردن آن، معرفی کتاب به دوستان و عضویت دوستان در کتابخانه های عمومی 4 شاخص افزایش امتیاز می باشد و کارت مخصوصی برای میزان فعالیت دانش آموزان در طرح کتاب یار در نظر گرفته شده که باید به تایید مسئول کتابخانه برسد تا نشان کتاب یار به شرکت کننده تعلق بگیرد.

گفتنی است در این برنامه، مدارس ذیل شرکت کردند:

شهید قره جه- مهدآزادی- شهید ضیائی- شهید عابدین پور- شهید احتشامی- نزهت- مرحوم آیتی- شهید راستگو- صادقیه-حضرت رقیه(س)-پروین- ایران- علی پور- علم و زندگی-شهید مالجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی