کتابخانه عمومی آزادگان ساری

لذت خواندن کتاب
کتابخانه عمومی آزادگان ساری

امانت کتاب؛ سالن های مطالعه؛ مجلات و روزنامه؛ بخش کودک مجهز؛ کافی نت؛ بوفه؛ و ...

بایگانی

نوه شهید ولی الله شفیعی « نویان» نوزاد دو روزه عضو کتابخانه عمومی آزادگان ساری شد.

ابوذر علی زاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: "نویان" نوه شهید ولی الله شفیعی دردومین روز تولدش توسط پدر و مادر به عضویت کتابخانه عمومی آزادگان ساری درآمد که والدین این کودک هدف خود را علاقه مند نمودن به کتاب، امید به آینده ای روشن ، عضوی موثر برای ایران اسلامی و خدمت به کشور در آینده را اعلام کردند.


علی زاده گفت: این خانواده همگی از اعضای قدیمی و با سابقه در حوزه کتابخوانی هستند و مدت هاست که کتاب در سبد کالای زندگی آنها به صورت دائمی موجود می باشد که عضویت نوزاد دو روزه ایشان نیز نشان دهنده تاثیرگذاری فرهنگ مطالعه و جاری بودن شریان مفید کتابخوانی در این خانواده است.

محمدعلی شفیعی پدر کوچکترین عضو کتابخانه عمومی ساری گفت: درخصوص پرورش بهینه فرزندان آینده ایران زمین، خانواده ها باید از ابتدای تولد و حتی قبل از آنبا خواندن و مطالعه کتاب های مفید برای نوزادانشان و همچنین در طی دوران رشد آنها از کودکی تا بزرگسالی اقدام نمایند تا نسبت به علاقمند سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی گامی اساسی بردارند.

وی افزود: در این راستا یکی از مهمترین عناصری که می تواند حس خوبی را در کودک ایجاد نماید عضویت خردسال در کتابخانه عمومی است که بی تردید آینده ای بس روشن را برای این عضو جدید جامعه رقم خواهد زد.

وی گفت: به همین منظور ما نیز در دومین روز تولد فرزندمان آنرا به عضویت کتابخانه عمومی شهر در آوردیم تا بتواند در آینده کتابخوانی در سطح عالی و با مطالعه مفید در راستای حفظ و حراست از کشور عزیزمان سهم بسزایی داشته باشد.

علی زاده در پایان با تاکیدنقش خانواده به عنوان اولین نهاد و بنیان اجتماعی کودک در تربیت و پرورش اخلاق، ضمن تشکر از خانواده "نویان" افزود: امیدواریم با این اقدام فرهنگی شاهد پیوند عمیق تری بین کتابخانه و خانواده در جامعه باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی